Breus:

Enllestit el tema de la nostra presentació! mireu-ho. Siusplau, passeu-me una imatge, una font, i digueu-me quin nick voleu dur.

divendres, 23 de novembre del 2007

Continuem amb el tema llicències

Tornem al tema esmentat. Avui sobre les 17 hores he rebut una trucada al telèfon fixe de casa, al preguntar qui era, SORPRESA!, el truco de la policia m'ha dit una veu, jo acollonit he pensat que no podien haver trobat ja els cadàvers que vaig enterrar ahir per la tarda, així que he preguntat a que es devia la trucada.
"Les llicències ja han estat tramitades, però ara falta que les firmi l'alcalde, crec que la setmana que ve ja estaran llestes, ja et trucaré quan estiguin llestes, i per cert, us haureu de presenciar casasqun de vosaltres".
Això és el que ha dit la veu i jo he respòs si a tot el que em deia, esperem que entre les seves preguntes no hagi colat un ¿vols que et peti el cul? o alguna cosa així ja que si ho ha fet, tindrem sorpreses quan anem.
Així doncs us mantindre imformats, pero prepareu-vos per un ràpid rally-point quan us comunique que ja estan.

Iceman

2 comentaris:

Saito ha dit...

ahahajaja!!!!
Molt Bo!!!
Doncs genial que això ja hagi pres el bon rumb i ara només ens faci falta esperar. Pero tinc encara la pregunta... els nostres 23€ de llicència, només serviràn per al municipi? ho saps això Icie?

maklu ha dit...

així és les nostres llicències "legalment" nomès serveixen al municipi d'on vivim.
Jo això enlloc de una llicència ho consedero més una espècie de registre, que ens beneficia si algún dia per algún casual la poli ens para amb les armes a sobre.