Breus:

Enllestit el tema de la nostra presentació! mireu-ho. Siusplau, passeu-me una imatge, una font, i digueu-me quin nick voleu dur.

diumenge, 30 de desembre del 2007

Bones notícices desde Estragego!

Bones familia dels Merks! Mirant la web d'Estratego Paintball he vist que hi han novetats. http://www.estratego.es/web-web.htm Mireu quin pedazo de surtit de modificacions hi ha per a la tippman. La culata típica, la de commando, la de longbow... y la opcio de convertir la tippman en una ak 47... FLIPES!!! Bueno, ja em direu, mireu-ho a veure que us sembla! Sarge.

Bueno... m'he permès investigar per la pàgin
a i a adherir un comentari directament al teu post! Tot plegat pel tema de les culates. La tippman té una tercera culata, que també és una bona opció: Pot apuntar-se amb la màscara i és d'estil més clàssic. Aquí us deixo una foto:


2 comentaris:

Saito San ha dit...

Pel que veig hi ha tres tipus de culates per les tippman! les que coneixiem, la longbow que és la transparent... i la commando! el que no aconsegueixo veure una imatge de com queda muntada amb la marcadora. Amb tot! lo de madrid no ens costarà tan car... pq tenen les culates a 47€ enfront als 55€ del TP... cada cop em semblen més desgraciats!

maklu ha dit...

A mi m'agrada aquesta nova culata estil Ak-47, jo la ull i ademes si es me barato, sens cap mna de dubte anem a per elles per l'amor de deu.
Al final com s'ha quedat per la quedada per fer el pedido?