Breus:

Enllestit el tema de la nostra presentació! mireu-ho. Siusplau, passeu-me una imatge, una font, i digueu-me quin nick voleu dur.

dimarts, 11 de març del 2008

Juguem el diumenge dia 16

Hola Merks!

L'altre dia em vaig passar el call of duty 4 i NECESITO jugar a paintball ja. El tema es que no ens decidim de dia? Doncs decidit! Jugarem el diumenge, i a qui no li vagi bé que ho digui ja, perquè trucarem als lolos y als xyphos avui. Domens, pots pillar dues capses de boles? Rauels o Muris, podeu mirar lo de reomplir al casal? Domens, si no pots digueu que ja ens intentarem escapar jo o el Visperas, ok? Vinga que fa molt que no juguemn i aquest finde la podem liar parda!

Semper fi!

Sarge.

5 comentaris:

Visperas ha dit...

Yep! Malas noticias. Debido a cuestiones de trabajo temporal me temo que no dispongo de todo el domingo para la partida. A las 4 tengo que estar trabajando cerca de Sants. Entonces si el asunto sigue siendo ir a Tarraco yo no puedo. Pero no puedo dejar de plantear una segunda opción. Ir a Piera a quitarnos el mono por la mañana y volver a mediodía. No sé, como veáis. El problema va a ser la gente que no mira el foro pero esta noche desde casa podemos llamarnos para ponernos de acuerdo o algo. Seguiré checkeando.

jordidom ha dit...

jo puc anar a pillar 2 caixes de boles! I bueno, a mi em sembla be anar a Piera al mati, Osorio...

Visperas ha dit...

ja he trucat als lolos per anar a Piera el diumenge al matí i m'han de dir alguna cosa. De puta mare que vagis a pillar un parell de caixes domenech. Doncs ja está fet. Molaria que tothom confirmes que s'ha empanat de lo moguda. La hora, suposo que com sempre, a les 9 al Walden i si el l'oliver no pilla el cotxe pues el pasem a buscar.

Muri ha dit...

Ei merks! No se si para rellenar la bombona es un poco justo, aunque creo que el gas puede aguantar para unas partidas por la mañana.

Si alguien pudiera ponerse en contacto con el Casal y preguntar si nos llenarian la bombona antes del domingo me haría un favor, que con el tema del curro no creo que pueda.

En todo caso, nos vemos el domingo a las 9 en el walden. Mi coche es de 4, pero podemos hacer traslado de bombona al maletero de quien vaya a llevar su coche.

maklu ha dit...

Ok!
Doncs femu així anem a piera a veure els senyors lolos amb els senyors xiphos.
Ja no se si m'enrecordare de matar...