Breus:

Enllestit el tema de la nostra presentació! mireu-ho. Siusplau, passeu-me una imatge, una font, i digueu-me quin nick voleu dur.

dimecres, 27 de febrer del 2008

Próxima partida

Bones a tots!
Ja va sent hora de que fem una partideta de paintball!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo trobo que el finde en questió hauria de ser el del 8-9 de març pq ja mes no podem esperar. Llavors, per començar que tothom digui quin dia pot i quin no. Jo en principi puc els dos dies.
La següent part te a veure amb el lloc. A no ser que algú tingui el temps i les ganes de posarse d'ecplorador (tot i que molaria molt trobar un lloc a prop de Barna) nomes coneixem dos llocs. El bosc de Lolos o Tarraco amb els diferents teatres. Es cert que Tarraco val mes pasta pero aprofitant que el dia comença a allargarse crec que podriem anar-hi tot el dia i que ens cundeixi. També molaria convençer al máxim de grups possibles per asegurar-nos que en cas de que s'acabi el gas els hi poguem comprar a ells i per matar mes gent. Així està la cosa a veure si en dos findes ens veiem les mascares. A un cantó o altre del punt de mira.

4 comentaris:

Saito ha dit...

M'està perfecte el cap de setmana 8-9! i el meu vot incondicional és per Tarraco!! Toca acció nanus! i Lololàndia comença a conèixer's!

Ara caldrà organitzar-ho tot!

Saito ha dit...

Per cert!? no hi ha cap festa al casal a la vista?? ja sabeu per on vaig, oi?

Gas, boles...

Cotxes...

Qui fa d'assuntos exteriores... té dos setmanes... cal posar-se les piles si volem fer un ple!

Albert Oliver Serna ha dit...

Ei... Jo inicialment havia dit el diumenge pero ara no ho tinc del tot clar... No ho sabré fins a l´últim moment, però si puc m'apunto fijo, que tinc monazo. De totes maners el dia que puc es dissabre. Diumenge segur que no.

Muri ha dit...

Ei...ya empieza a haber monazo de paintball! A mi me va bien la semana que viene, cualquiera de los dos días.

Coche disponible tb. Ya direis!